2012. augusztus 15., szerda

Apró tudathasadások


Apró tudathasadások. Rendszertelen ívben és irányzatokban, mint a futótűz, szalad az információ.
Idegpályákon halad végig, lázasan rohan és végül megszületik a felismerés. Elér a tudatomig az elmélet, amely tele van ellentétekkel, mégis összefüggő, kiaknázhatatlan, de szabályos egészet alkot. Él. Élek.
Az ellentmondások tökéletes rendszertelenségében vagyunk. Amikor vonz és taszít egyszerre a vágy, suttog és üvölt az akarat a mentális testben.
Egy középkori nyújtópadon érzem magam, haláltusákban vonaglok, a két pólus egyszerre és azonos erővel húz maga felé. Haldoklom.
A tudatom ellenkezik mindenféle misztériummal, mégis megfejthetetlen vagyok, mint mindenki más. Pszihózis. Apró tudathasadások.
Én vagyok én, olyan, mint amilyennek mások látnak és ismernek, de a bennem tomboló elméletek tiltakoznak ezellen. Nem is ilyen vagyok. Nem is vagyok, csak létezem.
Próbálok szabadulni a nyújtópadról, de az inaim elszakadtak, végtagjaim használhatatlanná váltak. Már nem élek. Csak létezem. Létezni sem akarok.
Ezer irányban fut végig a hasadás... Hatalmas tudathasadások. Haldoklom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése